Nov 13, 2007

DiaBlog de cârpă kaghebistă

Aţi văzut? Cum mi'am pus eu de blog, hop şi pesedeii, vorba lui Mihăeş, cu încă unul. Dom'le, mă aşteptam la Onţanu, mă gândeam că poate Titică Corlăţean (cacofonie inevitabilă - şi cât am stat să i-o coc puţerului ăsta marionetă a Prostănacului), aş fi acceptat şi ideea că Marean şi-ar putea aranja de un blog - dar, frate, tocmai cârpa aia kaghebistă de Bunicuţa? Puah... aveam o grămadă de alea pe cap da' uite, nu puteam rata ocazia!
Aoleu, să nu uit, să-l activez pe Murgeanu. Pe el îl scot la înaintare când dă zăpada. Păi, ziceţi şi dumneavoastră - nu arată bine, cu barbuţa lui în care se lipesc fulgii de nea sau măcar o promoroacă? De abia se trezeşte copilul din şoferii nervoşi şi mai tac din gură - că, oricum, şi anul ăsta o să ne prindă primă zăpadă, în iarnă, total nepregătiţi. Şi, apoi, ia, să nu mă mai înjure - cu un strat sănătos de zăpadă n-or să mai dea în gropi!

No comments: