Nov 9, 2007

Exerciţiu 2. Tot cu nişte borduri, se poate?

Cred că vă roade să ştiţi ce-a vrut chelu, de m-a sunat pe firul direct! Păi m-a sunat să-mi spună că şi-a tras cameraman. Păi, l-am întrebat, acuma? Că numa' mâine nu-i poimîine şi cade lăsata secului. Nu mai pupă botezuri şi nunţi până când mă pun ăştia să fac iar turu' azilurilor cu pungi de resturi e la Golden Şliţu' lu' Besciu. Da' a avut omu' musai nevoie să-l angajeze pe Mişcoci ăla micu', de îi rămăsese dator când cu răpirea din Bagdad. Pe ailaltă a aranjat-o, pe Marie Jan, tac's'u. Acu' se ocupă de piar la tîrgul de lux. Am văzut că au nişte lănţoaie de toata frumuseţea. Păi, la cum se duce dreacului şi leu şi euro, mai bine bag în aur. Ia, gata, diseară, înainte de reluarea cu Monica Columbeanu, să fac o socoteală, câte borduri mai trebuie să schimb până îmi iese de un colier dintr-ălea. Of, Monico, da-ţi-ar Duhul Sfânt gândul bun, poate bagi diseară în reluare episodul ăla pe care l-am ratat şi nu pot să dau de el nici pe youtube.
A, stai aşa, că nu vă zisăi de ce a vrut neapărat Băse cameraman personal - ca să nu mai trebească să cheme presa peste tot, că ăştia de la Antene sunt primii care răspund prezent. Şi cine ştie ce păsărică mai trimit! Şi p'ormă, a văzut şi Băse, acolo, în Norvegia, ce şi-a furat-o liberalu' ăla de Tăriceanu la Roma. Păi dacă îl ia pe Mişcoci de acasă pe post de cameraman, unic şi exclusiv, poa'să vină Argintu' ăl mai viu. I-au scos ai lui Stalin în anii '30 pe toţi indezirabilii din fotografii, ce naiba...
A propos de păsărici şi Argint, uite, mă, ce mi'a venit azi pe mail:


Păi, bă! Vă sparg. E sâmbătă, 'r'aţi ai dracului de Marinescu şi homosexuali şi minorităţi înlocuitoare, lăsaţi-mă şi pe mine în pace. Încep să-i dau dreptate lu' Becali.
Mascaţi, ai? Lasă, bă, că bag io mascaţii în voi de n-o s-o puteţi duce cât e ea de Constituţie cu Piaţă cu tot.
A, şi mi-a mai zis matelotu' că iar i-a scris Olteanu. A treia oară. Bă, cheii ăştia n-au păr da' asta nu-i tot ce le lipseşte, pe onoarea mea...

No comments: