Nov 9, 2007

Yuppyyy, primul meu entry!!!

Bună ziua, bine aţi venit pe blogul meu. Eu sunt Adriean şi sunt primar al Bucureştiului (pentru vizitatorii din străinătate – Bucharest is the capital of Romania, officialy a member state of the European Union, for more explanation, call my collegue Walter in Rome). Deşi lumea crede că a fi primar general al Capitalei e o chestie foarte stresantă, să ştiţi că nu-i aşa. Eu sunt dovada vie. M-aţi văzut vreodată nervos, irascibil? Neea, eu sunt calm, degaj o civilitate pe care doar convorbirile telefonice cu senatori care se numesc Marinescu o pot tulbura. În rest, sunt distins ca marmura.

La Primărie... ce să vă zic? E o muncă ca oricare alta, cu responsabilităţi, desigur, dar şi cu multe împliniri. De exemplu, ieri mi s-a împlinit o împlinire: am pus temelia bordurii cu numărul 1.000.000. Un succes pe care l-am sărbătorit prin comandarea unui nou lot de 10.000 de borduri aniversare, cu sigla oraşului Bacău.

De ce mi-am făcut blog? Sunt mai multe motive. Da'n primul rând ăsta: mă sparge Băse! Mă lucră mărunt. Îl ţine pe piticania ai de Boc (şi l-a pus pe Berceanu să îl ridice pe genunchi când trebuie să vorbească la microfon) că aşa a văzut el la nemţi când au mutat capitala de la Berlin la Bonn. Să nu pui oraş mare că după ce pleacă ruşii se întoarce Berlinu'. Aşa că l-a pus pe papagalul ăsta de Boc preşedinte de partid, să-i ţână locul cald. Şi pe mine mă tot duce cu preşul, că numai eu pot să stau la primărie, că numai eu pot să câştig. Păi, frate, câte draci de borduri o să mai pot schimba? Că nu mai vor nici italienii ăia. Vechile borduri aveau patina timpului, da' de unde să scot atâtea patine pentru astea noi? Şi, p'ormă, italienii sunt şi supăraţi, acum! Le (lor, că văd că la noi încă-l mai ţine Bunicuţa pe Prostănacu', ca Elţîn pe Jirinovski, pe vremuri)... Le cade, ziceam, italienilor Guvernul, acuş, se schimba socotelile, mai bagă o Mani Pulite (puşche pe limbă!). La dracu', nu mai vreau Primar General. Da' nu mă lasă matrozu'!

Ăsta fu primul meu entry. Poate mai apuc mâine să mai bag ceva, poze, filmuleţe de pe YouTube (ca să se uite şi Nuţi). Asta dacă nu e rost de vreo ieşire cu televiziunile pe undeva. Aoleu, uitai. Oare mai sunt şef de campanie pentru europarlamentare?

Hai, pa, că sună firul de le Cotroceni. Parcă era la Oslo, chelu'!

No comments: